tisdag 13 januari 2009

Ett brev från Emils pappa PJ



Emil

Jag är så glad att vi fick ha dig här den stund som du va här hos oss.

Den kärlek och värme du spred omkring dig var nog det största jag set.

Hos dig fanns inget hat bara kärlek,du spred den med all din kraft.


Du har nog inte passerat någon obemärkt sånt litet yrväder du var,en riktig liten busunge.

Att det kunde finnas så mycket i ett så litet hjärta.

Fantastisk!!!!!ett ord som beskriver dig bra.


Jag minns hur vi brukade sitta och bara titta på varandra,djupt i ögonen och le emot varandra.

Den kärleken är obetalbar,dina kramar dina pussar.


Din sista kväll här hos oss när jag fråga dig om vi skulle gifta oss titta du på mig låg och gav mig en hård kram och en blöt puss.


Fast jag vet du är på en plats utan dina dumma ben,en plats där du kan spela fotboll och rugby.

Du springer väll runt där med dina vänner och skrattar och busar.

Äter en massa god mat och dryck.

Men man för inte dricka Cola hela tiden,då får man hål i tänderna ju.


Fast allt känns så himmla orättvist att du skulle tas ifrån oss så tidigt.

Så är du ju fri , ingen fånge någe mera.

Du va nog en fånge i din egen lilla kropp.

Du ville ju så mycket mer än du kunde.


Du är fri nu……!!!!


Vi ses i körsbärsdalen,då ska vi busa igen du och jag.


TACK FÖR ALLT!!

Lilla blåöga.

Från pappa PJ

Vi Älskar Dig För Evigt
.

1 kommentar:

  1. Så fina ord, så mycket kärlek.
    Mina tårar trillar ohejdbart,
    KRAMAR Maria

    SvaraRadera