fredag 16 januari 2009

Brevet från Linnea


Detta brev skrev Emils älskade och underbara syster Linnea på 1-årsdagen av Emils död. Hon va då 10 år gammal. Emil avgudade sina systrar och dom avgudade honom.
Deras kärlek va äkta och förevigt

Jag ska alltid älska dig

Du är det finaste som finns
Du är det finaste i världen
Du försvinner aldrig ur mitt liv
Du har lärt mig att skratta och le
Du har lärt mig skratta och le

Du luser upp vägen där jag går
och jag kan se dina vita vingar som
flyger förbi
Du har lärt mig skratta och le
Du har lärt mig skratta och le

Jag gråter för att du inte finns
Jag ler för att du har funnits
Jag glömmer dig aldrig
och jag slutar aldrig älska dig
Du är så speciell
Du är så speciell
Ingen var som duIngen är som du
Du har lärt mig skratta och le
Du har lärt mig skratta och le

Jag ska ALLTID älska
Jag ska ALDRIG glömma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar